21 Mart 2016 Pazartesi

Amaç

Yeni bir blogu uzun çalışmalar sonucu üretmiş olduğum bir şeyi paylaşmak için açıyor olmak isterdim. Yakınmalarımı ve sızlanmalarımı içimde saklamak isterdim. Bir şeyi kafama koyunca onca işin gücün arasında üşenmeden bir vakit bulabiliyorum çok şükür. Ancak bir şeylerden şikayet etmeyi uygun görmüyordum şu ana kadar. Ancak firmalar alabildiğine arsızlaşmaya başlayınca (siz buna pazar payını artırmak için yeni politikaların uygulanması da diyebilirsiniz) onları dizginleyebilecek bir şeyin olmadığını gördüğüm için böyle bir bloga gerek gördüm. Burada insanları e-posta, SMS, telefon araması, reklam panoları vs. ile rahatsız eden şirketleri ilan edeceğim. Amacım insanların herhangi bir firma ile bir ticarete girişmeden önce bu ticaretin getiri ve götürülerini iyi değerlendirebilmesini sağlamaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder